divendres, 26 de desembre del 2014

TRÀFECS NADALENCS



Avui m´he posat davant l'ordinador després de molts dies de no tocar-lo i m'ha espantat la quantitat de missatges que m'han arribat. Deixant de banda que no tinc l'hàbit saludable de mirar el meu correu diàriament,  la veritat és que he estat molt atrafegada i moltes coses han alterat aquelles rutines que tant m'estimo. Les festes nadalenques són boniques i entendridores però sempre m'han donat una feinada tremenda: adornar la casa, regals, telefonades que s'allarguen, felicitacions, dibuixos que faig als amics, anar a escoltar les nadales dels néts, àpats familiars de Nadal i Sant Esteve, etc. Això suposa una quantitat enorme de compres i d'organització (he fet 96 canelons, érem 16 a taula i a tots els encanten) en fi, disbauxa total. Hi ha una conjunció sentimental massa intensa i el meu equilibri emocional se'n ressent (és broma). Malgrat tot, confesso que, en el fons, procuro conservar l'esperit infantil i això fa que encari aquests tràfecs amb bon ànim.
M'hauria agradat correspondre als amics d'altres cursos que m'han felicitat i aprofitaré el blog per fer-ho. Encara que Nadal ja se n'ha anat us desitjo a tots que acabeu de passar aquestes festes el millor possible i un proper Any Nou ple de Pau, de Joia. i de Independència.

La felicitació que he fet per la classe és aquesta. Cada any la publico i per seguir la tradició aquest Nadal també ho vull fer.

TANQUES NADALENQUES

Arreu  ens crida
aquell infant que canta
dolces nadales;
llavor d’una esperança
que els nostres cors bressola.

Ens acarona
la neu i la gebrada,
gentil miracle!
Darrere d’un gran núvol
somriu la lluna blanca.



La Dolors m'ha enviat la fotografia que vam fer el dia d'intercanvi de felicitacions i que vam llegir poemes i cantar dolces Nadales, sota la llum d'unes espelmetes plenes d'esperança. La Dolors té un gran esperit nadalenc i sempre sap treure el millor de tots nosaltres.


1 comentari:

  1. Vam quedar molt bé. Bon any 2015 i que puguis continuar fent canelonos.
    Unba abraçada,
    Dolors Salla

    ResponElimina